петак, 15. децембар 2006.

Као да је било јуче



Као да је било јуче,

Први пут и одмах,

Као да ми је неко рекао да те заволим.



Као да је било јуче,

Помислила сам да ти кажем те чаробне речи,

Знала сам шта ћеш рећи, ћутала сам.



Као да сам знала,

Било је вече и телефон је зазвонио,

Јавила сам се, то си био ти.

Рекао си нешто нејасно, разумела сам.



Ишао си далеко, а кад би то јуче

Било поново данас, све бих ти рекла.

Ишао си са мишљу да те не волим,

А то ти никад нисам опростила.



Ана Петровић (1990.)




4 коментара:

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Баш, баш, баш је песма лепа. Свиђа ми се што је доста романтична. Нека само тако настави и биће још много боље. Још је млада, нека се само труди, то је савет од апсолвента на филолошком факултету. Пуно поздрава!

Анониман је рекао...

Филолошки се пише великим словом.
:)

Анониман је рекао...

ma Anci ti si the best...m