четвртак, 28. децембар 2006.

УЛИЦЕ У МАГЛИ


Јесен. Полако, али сигурно увлачи се у сваки кутак, сваку шупљину, пукотину... са собом, као и свког септембра, доноси досадне кише, тмурне дане и нове љубави.

Дуге улице мога града делују тужно и пусто без шетача од којих су до само пре неколико дана биле пертрпане. Дрвеће је остало без својих капута, а под мојим ногама пршти лишће које га је одевало.

Магла... већ дуго она и ја водимо битку, готово од самог изласка из куће. Пробијајући се кроз њу, погледом сам тражила позната, или пак непозната лица... било кога ко би са мном кренуо даље. Тражила сам неког ко ме не би остављао стално када би у мојој глави било сивила. Посустајем... нестаје ми снаге и желим да станем, и да мучење престане.

Прошле јесени он је био са мном, заједно смо проводили суморне дане, шетали дугим улицама мокрим од кише. Чак ми је и дрвеће голишавих грана деловало веселије, а лишће, кроз које смо трчали држећи се за руке, пружало нам је могућност да упознамо праве чари јесени. Магла на улицама Београда, као да је правила тунеле и тајне пролазе само за нас.

Почетком пролећа, Борис је отишао у Русију због смрти његове маме. Од тада се нисмо видели. Није ми оволико недостајао до пре неколико недеља, а онда... онда су кренуле кише и магле су загосподариле над мојим градом. Сећања су почела да навиру. Он и ја и јесен.

Јесења чаролија није трајала дуго, тек пар месеци. Онда је све нестало... јесен је прошла, а са њом и моје самопоуздање и осећај да сам јака.

Можда то и јесам била, али сада... сада је и магла јача од мене. Препустила сам јој наше улице! Нисам успела сама да савладам то сивило...

(1990.)


 

10 коментара:

Анониман је рекао...

Sastav je super!!!
Profesore sto je ovako napisano?

crnnica је рекао...

Како то "овако"?

Анониман је рекао...

Pa sa ovim kvadraticima i crticama... (barem kod mene)

crnnica је рекао...

Све је у реду са текстом.
Сигурно је нешто у вези са фонтовима на твом рачунару.

Анониман је рекао...

и код мене су тачкице и цртице...

CrtaniFilm је рекао...

Promenite font, ni ja nista ne vidim.

crnnica је рекао...

Победили сте. Цртанифилм је пресудио. Овај текст ће бити поново постављен ових дана.

Анониман је рекао...

A ja mislila: " Stvarno liči na ulice u magli...Genijalno, kakvo poigravanje sa smislom/formom!"

Анониман је рекао...

wooooow...

Marjana је рекао...

Hm...